Benim oğlum şuan 20 aylık, motor beceleri başladığından beridir sol el sol ayak gibi gidiyor hep, hala daha öyle. Yemek yerken, oyun oynarken hep önce sol elidir tercihi.
Sizin bebişleriniz kaç aylık? Hangi elini aktif kullanıyor? Büyüdüğünde değişiyor mu sol sağ olarak?