Asyalinas Merhaba 20 günlük bebeğim beni emmiyor sütümde git gide azalıyor mecburen mama veriyorum ve mamalara çok para gidiyor raporlu mama almak için ne yapmam gerekiyor bilen varsa yardımcı olabilirmi
Arasyigitinannesi Asyalinas sadece alerjik mamalara rapor yaziliyor diye biliyorum inel sutune alerjisi olan bebekler icin
zeytinlikek Asyalinas raporlu mamayı sadece doktor kilo alımı olması gerekenden düşük ise yazıyor başka türlü yazmaz.
leylammm Asyalinas Raporlu mamalr gelişim geriliği olan bebeklere ve alerjisi olan bebeklere veriliyor.
Drindniz Benim kızım alerjik bebek ve raporla verdiler ama asla ağzına sürmüyor şimdilik allahtan emiyor çünkü normal mamalar gibi güzel değil tadı ve kokusu tövbe yarabbim çok kötü