Merhaba canım anneler
Bir önce ki postumdan hatırlayanlar bilir oğlumla hastanede kalıyoruz. Bugün odayı temizleyen görevli oğlumun biberon emme sesini duymuş canım karışmak gibi olmasın ama senin bebeğinin damağı düşmüş ondan böyle ses çıkarıyor dedi. Oğlum doğduğundan beri emerken sürekli cok cok ses gelir fazlaca tak tak gibi de oluyor. Parmağınla damağının üstüne 3 kere hafifçe bastır geçer dedi. Bebeğinin damağı düştüğü içinde doyduğunu anlamaz vs dedi. Ben bilmiyorum böyle bir şey var mıdır olabilir mi?