53 günlük anne sütü alıyor bazen de sagip veriyorum ama muhakak her beslenme sonrası kusuyor doğmuştur fazlasını çıkarıyor derseniz öyle bişi değil sanki yediği geri çıkıyor beslenme sonrası çok dikkat ediyorum kusmasin diye dik yatirirm gazını çıkarırken fazla baskı yapmam vs neden olur bilgisi olan var mı