Kızlar biraz saçma soruyla meşgul edicem kusura bakmayın. Biz 2 hafta geç başlayacağız okula. Yarın ilk günü anasınıfında. Sabahçı kızım. Sizin sabahçı çocuklarınız kaçta başlıyor okula. Ogretmene mesaj attım ama saatler oldu dönmedi mesaja. Bari burdan bi ortalama saatle çıkarım diye düşündüm.