Kızlar 1 ay sonra oğlum 2 yaşına girecek anı kalması açısından çok yakınlarımı çağırıp bi pasta kesmek istiyorum ama yine de çok kararsız kalıyorum bi tarağım da diyor oğluma fotoğraf çekebileceğim bi alan hazırlayıp eşim ve oğlum aramızda pasta kessek çok kararsız kaldım ya