Ben de bu konuyu çok araştırdım, hocalardan dinledim, alo 190 Fetva Hattını aradım, düşündüm taşındım. Netice faizden gelen bir para ve haram olduğu yönünde. Bankaların paramızı işleterek kazanmış olduğu gelirden bizlere de veriyor olması halinde gelen para da faiz olur ve haramdir diye düşünüyorum, tabi ki bu konuda kesin dille konuşamam ancak mantıken de doğru gelmiyor, faiz parası gibi birileri zengin oluyorken diğerleri sırf bankadan maaşini çekmediği için zengin olduğumuz miktarda fakirlesiyor, dengeler bozuluyor, ben de bu sebeple (borcum olmasına rağmen )promosyon parasını harcamıyorum ve dağıtıyorum, en azından maddi durumu olmayan birilerine bir nefes olur