Ne zaman geçicek nolur söyleyin psikolojik olarak bittim oğlum zaten hem yemek hem huy hem gece uykusunda çok zor bir çocuk bir de üstüne gece gündüz durmadan ağlama krizleri eklendi ağlama krizi öyle böyle değil öfke patlamaları yaşıyo resmen konuşamıyor onunda siniri hırsı var çok bunaldım nereye kadar böyle 27 aylık nolur bir şey söyleyin