Ssude ben memnunum ya gayet biz de kapsül makineden geçtik buna. Ben abidik gubidik kahve de severim bi ton şurubum da var bilindik kahvecilerin kahvesinden farksız oluyor bence. Sevdiğimiz birkaç kahve var kronotrop no33 gibi ama ben çok içemiyorum artık o yüzden pek bütçe ayırmıyoruz harras alıyorum bi süredir 😅