Doğum yapalı 2 ay oldu fakat sütümü sağdığımda max 50-60 cc süt geliyor. Bebeğimin doymadığını düşünüyorum bu yüzden meme + mama şeklinde devam ediyoruz. Doktorla konuştuğumda mama vermememi söyledi fakat sütü içtikten sonra doymadığı için çok ağlıyor mamayı yiyince rahatlıyor, bi öneriniz var mı bu duruma ?