ybk2019 Merhaba kızlar elimde hiç açılmamış bez var stok yaptığımız için elimde kaldı yarım pakette var bir adet bebegimi çok sıkıyor ziyan olsun istemiyorum başka ihtiyaçlarını almak istiyorum
ybk2019 Arasyigitinannesi yani bilmiyorum.simdi baktım 115 li paket 100 TL falan siz ne düşünüyorsunuz