prenses_annesiiii Kızlar AÖF çocuk gelişimi okuyorum bugün kayıt yenileme son gün bu yıl bölümde kapatıldı acaba kayıt yenilesemmi yenilemesemmi kararsızım çok okuyan var atanamayan var yüreğimde yok aslında okumaya siz olsanız napardiniz
derya1414 prenses_annesiiii Yenileyin tabiki elinizde bulunsun ne zararı olabilir ki. Bende yeni mezun oldum açıköğretim lisans bitirdim bi amacım yoktu gerçi ama atanma şansınız var yani
patlakprezervatif prenses_annesiiii ben de bu sene o bölüme niyetlendim kapatıldığını öğrendim. Zaten ikinci yılınızmış geçen yılınıza yazık olmasın
Tangrampuzzle prenses_annesiiii bence yenile. Sonra yapmadığından pişman olacağına yap pişman ol. Ben istiyordum bu bölümü geçensene başlamak istedim çok bunalmış durumdaydım hiç bir şeye yetişemiyordum neyse dedim seneye başlarım. Geçen ay ön kayıt yaptım geçen hafta ön kaydın iptaline dair mesaj geldi kayıt olamıyorum.
Tangrampuzzle prenses_annesiiii Hangi üni.? Önlisans mı lisans mı? Bir tanıdığım 80 puanla atandı bu yıl. Çocuk gelişimi mezunu olarak