Basakaydn1 sakın yanlış anlamayın, çok yoruldugunuzu anlayabiliyorum ben de sizinle aynı durumdayım. Bebekler bazı dönemlerde memeye daha düşkün olabiliyorlar. O yüzden biraz sabredin, azaltmayı ve yavas yavas bıraktırmayı düsünmek için çok erken. 16 aylık olmak üzereyiz, ek gıdadan yana yüzümüz gülmedi ki yese bile hemen emmek istiyor, çünkü 2 dişi var sadece, her agrısında emmek istiyor.Bol bol su için, günlük D vitamini, c vitamini , omega 3 kullanın( dr a sormayın emziriyorsanız illa ihtiyacınız vardır hemen bugün baslayın günlüz dozlara ) , sonra iyi bir dahiliye uzmanına gidin b12 kansızlık tirioit hormonu gibi ana öğelere baktırın gerekiyorsa takviye alın.. bitkisel ve hayvansal protein, yeşillikler, mor kırmızı sebze ve meyvelerden tüketin. Bebeğiniz ile rutinler oluşturun sürekli meme istediğinde ( ihtiyacı oldugu dönemler hariç) hadi gel oyun oynayalım gibi , mesela kendiniz etrafınızdan destek isteyin emzirme aralıklarını açmak için) eş olur komşu olur akrabalar olur) hava güzelleşti mesela parka cıkarın yemekten sonra az emzirip parka sallayın kaydırın, sonra uyuyacaktır, sizin aralık acmaya ihtiyacınız ve kendinize bakma ihtiyacınız var sadece..