Merhaba, yüzümde bariz belirgin düzeyde güneş lekelerim ve hamilelikte oluşan lekelerim var.
Öncelikle bu lekeler için devamında da daha güzel bir cilt için cilt bakımı rutinlerine devam etmek için bir sürece girmeyi düşünüyorum.
Bulunduğum şehirde (Bursa) işinde çok iyi güzellik merkezleri var. Referansları da çok iyi.
Ama ben dermatoloğa mı gitmeliyim güzellik merkezine mi karar veremiyorum.
Bu arada güzellik merkezi kafamda net biyer var ama dermatolog bilgim yok.
Ne önerirsiniz?