Kızlar sizler çocuğunuz için doğum günü organizasyonu tutunuz mu? Çevremdeki herkes nerdeyse organizasyon tutarak kutluyor ben gereksiz bir masraf olduğu düşünüyorum🥲doğum gününü kutlamak yerine 1yaş çekimi yapmak istiyorum ama çok kararsızım sizler bebeklerinizin ilk yaş gününde neler yaptınız yapmayı düşünüyorsunuz merak ediyorum 🫢banada fikir olsun😊