tombikinannesi biz oda kahvaltılı yere gitmiştik. Ama dönerken gültur otel diye bi otel gördük. Çokta duyduk orada. Oteli gel bi gezelim dedik seneye belki düşünürüz. Girdik otel harikaydı. Kahvaltı ve yemek dahilmiş otelde. Yemeklerini aşırı övdüler orada konaklayanlar. Denize sıfır direk. Bi bakın isterseniz. Bu sene odalarını da tadilata sokmuşlar. Yenilencekmiiş