dogakusumx 10 günlük bebeğim var. Sezaryenden dolayı sütüm geç geldi. Doktor mama başlattı. Kaşık biberonla veriyodum ama çok hava yutuyor öyle. Philips avent kolik olandan aldım meme reddi yaşar mıyım ona geçsem. Şükür sütüm geldi memeyi bırakmasın istiyorum
defnevedoruk dogakusumx oğlum 3 aylık, yenidoğandna beri Philips avent antikolik olanı kullanıyoruz meme reddi yapmadı. Ama numarasını hiç büyütmedim biberonun meme reddi olmaması açısından
symstf dogakusumx genelde 1 bir ay bebeğin memeye iyice alışması için önermiyorlar biberon veya emzik. Ama illa ki kullanacaksanız da biberonun akış hızı memenin akış hızını geçmemeli yani en küçük emzik başlığıyla deneyebilirsiniz. Biz de hemen hemen 2 buçuk 3 aylıkken başladık phlips avent natural response serisi biberona yani benim bebeğim en başından beri doğru düzgün tutmamıştı memeyi şimdi de hala aynı yani memeyi reddetmeye başlamadı en azından şuan 5 aylık. Ama bazı bebekler o silikon uca alışınca memeyi almıyor sonuçta farklı yapıda dokuda şeyler.
dogakusumx symstf doktorum kilo alımı normale geldiğinde mamayı bırakcaz dedi biberonu tekrar bırakacağım. Sadece süreç onun ve benim açımdan daha konforlu olsun
symstf dogakusumx yani burda bir seçim yapmak önemli konfor mu yoksa memeyi riske atmak mı bence bir süre daha idare edin derim. Çünkü bu biberon kesin meme reddi yapmaz diyemem trendyolda yorumlarda çok var meme reddi yaptı diyen. Ama bu biberondan sonra bebeğim memeyi tuttu diyen de var o yüzden bebeğin özelinde olan bir durum. Deneyebilirsiniz baktınız bebek memeye yanaşmamaya başlıyor o zaman da ona göre hareket edersiniz.
dogakusumx symstf evet öyle yapacağım tabiki önemli olan meme de kalması. Baktım memeye yanaşmıyor tamamen bırakırım.
symstf dogakusumx ki zaten en yavaş akışlı olan biberon emziğinden alırsanız 1 hafta içinde belli eder bebek. O yüzden inşallah meme reddi yapmaz da hem siz hem bebiş rahat edersiniz :)