aabbccddff yagiz0203 ben 4 kutuya da tamamım 6 ya da yani sürekli kullandığımız için ne kadar çok olursa o kadar iyi ikizlerime rapor yetmiyor bazen dışardan almak zorunda kalıyoruz o da çok zorluyor
handenurr1 Bu mama reçeteli mi alınıyor bizede doktorumuz bunu kullanmamı istedi ama bulamadım mamayı