karamank Büyük ihtimal yetmiyordur. Uykusuz kalıyorsanız, stres yapıyorsanız hemen azalıyor. 40 dk emziriyordum oysa bir bebek en fazla 20 dakikada doyarmış. Mamaya zehir gözüyle bakanlar yetiyordur merak etme derler ama bebek ağlıyoryorsa yüksek ihtimal açtır. Mama destekli ilerledim sütümü arttırdım sonra mamayı azalttım şimdi de ek gıdadayız.