bettty biz ateşli hastalık geçirmedik. Normal tıkanıklığı vardı 25. Günlüktü sanırım. Öksürüyordu ama doktor ciğere inmemiş dedi, test yaptı burnundan sürüntü aldılar. Enfeksiyonda çıkmadı. O yüzden normal yollarla tedavi edildi. İlaç olarak geçmeyen şurup, burun temizliği, serum fizyolojikle. Ama sizin bebeğinizde ateş varmış, ateşli hastalıkta enfeksiyona yine bakarlar. Ona göre karar verilir. Bir yakınımda enfeksiyon vardı, artması halinde yatış demişlerdi takip etmişlerdi. Oranı düşüktü sanırım, ayrıntısını yine bilmiyorum. Yani bebeğinizin durumu hastanede doktor tarafından testlerle belirlenir. Ama küvezden korkmayın, kendinizi şartlamayın. Burda bir sürü anne var bunu yaşayan, yazan olur illa.inşallah sorun çıkmaz, hafiftir bebeğinizin durumu 🌸