seherisk buharı kendisi veriyorsa daha kolay olur tabii ki 🤔
mamado aynn öyle ben memnunum yani
mamado Philips azur 5000 serisi var bende 4 yıl önce evlenirken almıştım çok memnunum
Pamukhanim_ su doldurma sıklığı nasıl peki? Yoruyor mu sizi?
mamado ben bu zamana kadar memnun kaldım ama olabilir
Akkuzum su doldurma sıklığı nasıl peki? Yoruyor mu sizi?
mamado 1 utude bitiyor ama sıkıntı değil
mamado uzun süre gitmiyor ama yormuyor da
mamado bende iki tane var beko ve tefal,tefalden cok memnunum