erkekannisi2 Kızlar bebişim 46 günlük, toka takılırmı sizce ilk kız bebişim , bu konuda biraz acemiyim. Siz ne kdrlıkken takmaya basladınız
ebru3457 erkekannisi2 bence çok küçük ben o aylar hiç takmadım kafasıda çok hassas oluyor bence o dönemler 3 aydan sonra dışarı çıkarken bandana takıyordum sadece ama oda çok durmuyordu zaten çıkarıyordu sizde bandana takabilirsiniz
busraufukilbilge erkekannisi2 toka tutmuyor benim kizimda coks acli dogdu gecen aldim ama cok ince kayip duruyor
mamaisqueen erkekannisi2 benim bebeğim de saçlıydı ama 3 aya kadar bandana dışında bir şey takmadım şimdi ara ara takıyorum ama saçında durmuyor tokalar
tonymontana erkekannisi2 hayir takilmaz bingildagina zarar gelebilir sadece uv korumali sapka takilir disari cikarken gunes gelecekse
erkekannisi2 ebru3457 demii bende oyle yapim ozaman gecen arkadasıma soyledim , kendisi dogdugundan beri takıyormus , oda cok erken dedim. En iyisi takmiyim
ebru3457 erkekannisi2 bencede kızım 1 buçuk yaşında şuan normal parka kapıya çıkarken hala takmıyorum😀😀 saçlarıda çok uzun değil zaten ama yinede rahat etsin diye takmıyorum genelde gezmeye bi yere giderken takarım
Tugcebb erkekannisi2 saçlı doğdu bebeğim. 9. Aya kadar toka takmadım sanırım. Bandanaua alıştırabilirsiniz ben baştan takmadığım için sonradan da alışmadı. Tokaya bile 11. Ayda anca alışmıştı 🤦🏻♀️ oda saçları gözüne girdiği için rahatsız oldu kendi de mecbur kaldı. zaten toka düşmesin diye sıkmak zorunda kalıyoruz oda kafa yapıları gelişiyor daha küçük zarar verir diye düşünüyorum
Pirasalipuding erkekannisi2 çok küçük annesi acele etme zaten dökülecek saçları biraz büyüsün en azından 10 aylık falan olsun sonra takarsınız
gg3848 erkekannisi2 çok küçük daha başlarından da çok huylanıyorlar ekstra hassas oluyor şimdilik takmayın bence