mhktcy sizi doktorunuz mu böyle yönlendirdi? Benim ikizler 5 aylık, 36 haftada doğdukları için kilolarıda normal bir bebeğe göre düşüktü. Doktor bizi 2. Ayımızda rahat bırak toparlandılar artık dedi. 1,5 aydır özellikle geceleri 5 saat te 1 besleniyorlar, hiç bir problemde olmadı. Sizi biraz korkutmuşlar sanırım.