bestbaby2025 Merhaba kizlar esim surekli bogaz enfeksiyonu geciriyor antibiyotikle kullanmaktan bir hal oldu neyse enfeksiyom dusmus bu seferde sadece bogazim agriyo diyip duruyo cocuga mi bakayim ona mi bakayim lutfen yardim edin