Merhaba anneler
Kızımın agız el ve ayaklarında kabarcıklar çıktı elinin ve ayağının iç kısmında da var tatilden döndük muhtemelen el ayak hastalığı oldu yaşayan varmı aranızda pek bir tedavisi yok diye biliyorum nasıl yol izlediniz ateşi yok henüz ama çok huysuz sürekli ağlıyor geceleride çok kötü geçiyor