barslan66 Kızlar doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz ben 39 gün oldu doğum yapalı bugün sanırım regl oldum yani 10 gün önce falan diğer ilk kanama kesilmişti bugün geri oldu kırmızı renkte ama öyle ağrım falan yok normal mi bilemedim
organikirmik barslan66 40ım çıkınca doktorumun “halk arasında 40 adeti denen bir şey var” dediği şeyden oldum sonra da düzenli adet görmeye devam ettim
ummukerem barslan66 benim 4. Ayda 2 günlük bi kanama oldu 6 ay bitti daha olmadım 50 gün sürmüştü lohusalık kanaması , emziriyorum normalmiş 1 yıla kadar
mhktcy Lohusalıkta kanama yaşadım 40.cı günün sonunda neredeyse 1 seneye yakın adet olmadım emziriyordum ondan olabilirmiş öyle demişti doktor kişiden kişiye değişiyor sanırım döngü 😊