nazlimom_ esr21 1 yaş doğum gününde kestirmiştik ilk saç kesimini zaten o aylarda bi bebeklerde dökülme oluyor bnce kesmeyin
aslhnkrts esr21 1 yaşına geldiğinde sadece kahkül kestik şuan 19 aylık hala kahkül kesiyoruz uzadıkça diğer saçları hiç kesilmedi
fethiye25 Sünnet olan bebeğin 7-10 günlük iken saçının kesilmesi ben Bebegimin 9 günlük iken kestim senin bebemiş büyümüş bence kesme kendisi dökülüyormuş galiba öyle biliyorum hem kış geldi üşümesin kafası
defneduruu esr21 7 aylıkken kısalttm arkaları çkk kısaydı önleri çok uzundu eşit büyüsün diye kestm ama komple değil