karan3535 Kızlar bebekleriniz ilk hasta olduğunda kaç aylık veya kaç yaşındaydı ilaç verdiniz mi nasıl atlattınız çok sık hasta olurlar mı
Zlm karan3535 tam hatırlamıyorum öncesini ama 8 aylıkken rota olmuştu bide aynı anda birşey bakterisi kapmış adını unuttum doktor ilaç vermişti onu verdim
filizkumsal karan3535 şuan grip 8 aylık sesi kısıldı burun akıntısı var bikaç kez olmustu doktorum soguk buhar yaptrmıstı buhar makinasna ilacını koyuyorum sabh aksam buhar yapıyorum izotonik serumla burnunu çekyorum ek gıdada oldugumz için kemk ilikli çorba yaptım 2.günümz keske bebekler çocuklar hasta olmasa ama hasta ola ola büyüyecekler kaçınılmaz
tuzludakota 1 yaş doğum gününde influenza olmuştu, ilk kez hasta olmuştu, ilaç da içmiyordu kusuyordu sürekli öyle atlattı 1 haftaya
karan3535 filizkumsal çok geçmiş olsun tam hastalık havası bu aralar dikkat etmek lazım çabuk atlatır inşallah
adakin karan3535 benim kızım 3 aylıkken hasta oldu. Babamız hasta olmuştu ondan bana benden bebeğime. 5 gün sürdü ama çok hafif atlattı maşallah. 9 aylık su an hasta olmadı henüz
karan3535 adakin maşallah beslenme de çok etkiliyor bence bağışıklığı. Kış geliyor hastalık havaları başladı umarım hiç bi bebiş hasta olmadan geçirir bu kışı da
filizkumsal karan3535 teşekkür ederm evet malesef bi sıcak bir soguk gündüzleri sıcak aksam serin hatayda şuan 29 derece mesela hava düşünün
symstf karan3535 benim bebeğim 1 ay 5 günlükken influenza olmuştu. En erken hasta olma rekoru bizde sanırım 😅
karan3535 symstf bulaşıuor iste bi şekilde belki görmeye gelenlerden bulaştı elden bişey gelmiyor böyle durumlarda
dilos53 karan3535 büyük kızım 5 yaşında pandemi başlarında doğmuştu ama 2 yaşına kadar hiç hasta olmadı
karan3535 dilos53 maşallah bağışıklığınız iyi demekki birazda genetik oluyor bende çok nadir hasta olurum ilaçsız atlatırım inşallah benim oğlanda bana çekmiştir şimdiye kadar iyi gidiyoruz
symstf karan3535 benden bulaşmıştı . Kimse gelmedi evime zaten bana da nerden bulaştı anlamadım kimse hasta değildi. Ben zaten dışarı çıkmadım hiç neyse ki sağ salim atlattık 🤲🏻
dilos53 karan3535 evet doktorumuz bağışıklığının kuvvetli olduğunu söylemişti evet babası da çok hasta olmaz genetik olabilir Rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin hiçbir bebiş hasta olmasın inşallah
aslhnkrts karan3535 1 yaşına girer girmez hastalandı ağır bi grip atlattı peşine rota oldu bidaha da olmadı şükürler olsun
3kedili2bebekli karan3535 oğlum çok sık hastalanır premature doğru uzun süre entube kaldı bebeklik astimi var zırt pırt hirilti balgam akciğer enfeksiyonu havalar antibiyotik iğneler havada ucusurdu bu kız azalır diye bekliyoruz, kızım ilk 4 aylıkken enfeksiyon kaptı hastalandı o çok nadir hastalanır
karan3535 3kedili2bebekli çok zor bi süreç geçirmişsiniz umarım bu kış rahat geçer vitamin vs destekliyormusunuz peki