25 haziranda doğum yaptım sonrasında bir kere regl oldum ve şu an ikinci reglimin günü 9 gün geçti gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bebeğim üç aylık emziriyorum. İlk çocuğumda da emziriyordum ama reglim düzenliydi. Sizce hamilelikten midir yoksa hormonal bir sebep mi aynı durumu yaşayan var mı?