economistugce Merhabalar kullanıp memnun kaldığınız şarjlı burun aspiratörü var mı? Bebeğim 3 ay 9 günlük ne yazık ki manuel olarak çekimi beceremiyorum eşim de her zaman evde olmuyor havalar da soğudu burnu daha çok tıkanmaya başladı 😔