ftmkyaa Blw yapın, döksün, saçsın, yemek yemenin keyifli bir durum olduğunun farkına varsın. Kendisi yemeli mümkün olabildiğince ve fırsat verilmeli ebeveynler tarafından. Ayrıca benim en büyük tavsiyem; yemediğinde alternatif sunulmamalı, o öğün geçmeli, çok kez yemek istemediği yemeği acıkınca yedi kızım ve sevdi. Her yemeği sunarken sen bunu çok seversin dedik, bayılırsın. Sunumun da çok önemli olduğunu düşünüyorum; genellikle internetten kahvaltı sunumlarına bakıp yapmaya çalıştım sevmediği tatlarda. Sevmediği bir besinin farklı versiyonlarını denedim ve sonunda mutlaka yedi. Örneğin mantar; sotesini ve omletini hiç sevmedi. Bende çorbasını ve pilavını yapıyorum hep, severek yiyor. Kolaylıklar diliyorum🌻