Benim var hiç unutmam aklıma geldikçe gülüyorum.😅Daha lohusayım akşam 12 gibi bebegimi emzirip uyutup beşiğe koymuşum.Sonrasında uykuya dalmışım hangi kafayla olduysa o kadar uykusuz,yorgun kalmışım ki yorganı koluma dolayıp tutuyorum içinde bebegim var zannediyorum eşim gelince uyanıp bebegi besige koy dedim eşimde sen iyi misin bebek zaten beşikte uyuyor demez mi neye uğradığımı şaşırdım 🤣Sizin var mı böyle anılarınız