ikikedibirbebek hayır, değerlendiriyorlar. Bir başka bilgi daha görmüştüm hastanelerin ekleyebileceği bir üst sınır var bu ücretlere. Eğer o üst sınırı aştıysa aradaki farkı alabiliyorsunuz.
Link paylaşımı yasak atamıyorum o yüzden, googledan sgk hastane ilave ücret hesaplama olarak yazıp inceleyebilirsiniz. Benim doğum yapacağım hastane için 16bin ödüyormuş SGK ve hastane %200 ilave ücret alabiliyormuş bu da yuvarlarsak 32bin ilave ediyor.
Sosyal medyada paylaşanlar hariç hiç geri alana denk gelmedim ben bu arada.