defnesmam42 Kızım 14 aylık ilk defa mont alicaz hangi marka nasıl birsey önerirsiniz lonya da yaşıyorum kış epey soğuk geçiyor bizde yünlü mu alsam içi acaba tecrübeli analar lütfen yorun yapın
ikikedibirbebek defnesmam42 lcw monların içi elyaflı oluyor çok sıcak tuttuğunu söyleyemem e bebekten 1 yaşındayken içi yünlü almıştım o gayet iyiydi
Poncikkkk defnesmam42 mont alacaksınız bir yaş büyük alın pahalı zaten seneyede giyer en azından peluş montlar güzel bence onlardan alabilirsiniz
ikikedibirbebek defnesmam42 yünlü alacaksanız deneyip almanız daha iyi çünkü her markanın kalıbı aynı değil ben yarım yaş büyük almıştım
defnesmam42 ikikedibirbebek ben almayacağım mecbur intden alınması lazım zaten tam yaş değil 14 aylık kızım 2 yaş falan almayı düşünüyorum 1 yasin olacağını pek düşünmüyorumgenelde kalıplar küçük oluyor
defnesmam42 Poncikkkk pelus mont vsr bizde de tam mont giyince gelmiyor bana mont demedim o yüzden bir süre giyer ama kışın ortasında falan yünlü mont istiyorum bu sene kış erken geldi belli ki çok soguk geçecek
defnesmam42 papatya__ lcw tutumları fiyat olarak daha iyi fakat beğenmeyen çok daha önce kullandınız mi
Huma_kus34 papatya__ H&M’in tulumları montları mükemmel ben kızımı aldım bu tulumlardan üç yıl kullandım aşırı sıcak tutuyor
defnesmam42 Huma_kus34 mont olarak hm beğenmedim ama tutumları kalp ben fakat fiyatları biraz yüksek buldum açıkçası
coldplayy defnesmam42 Zara’ nın ski collection ürünlerine bakın. Kalıpları genelde geniş oluyor. Ben tulum alıyorum; en soğuk günlerde bile sıcacık tutuyor.
defnesmam42 coldplayy teşekkür ediyorum tulum alma diyorlar ama ben tuluma bayılıyorum hm nin tutumlarını baktım ama fiyat olarak birs zyuksek buldum zaraya bakayım bird2
coldplayy defnesmam42 İkinci el uygulamada uygun fiyatlı bulabilirsiniz, ben genellikle sezon sonu alışveriş yapıyorum, uygun oluyor.
Huma_kus34 defnesmam42 ewt ben zamanında 500 almıştım 3 yıl önce dıyelim şimdi uçmuş ındırımler oluyo aslında ama kışa doğru arkdasım hıc bulamadı tükenmiş oluyor ama aldıgınızda ıyıkı dıyeceksınız bız 3 yıl kulllandkk buyuk almıştım bakalım bu yıl olurmu 😂
papatya__ defnesmam42 aaa yok canım daha önce hiç astronot almadım ama kıyafeti montu vs mükemmel neden beğenmiyorlarmis
defnesmam42 coldplayy teşekkür ediyorum ama ben biraz ikinci illere onyargiliyim eşimde kabul etmez 🥲