deryaren 24-25 çok sıcak tulum da giyerse çok rahatsız eder bunaltır. Bizim oda gece 25 derece gündüz 26 derece civarı. Zıbın, altına uzun ince pijama yetiyor. Biraz serin gelirse üstüne kısa kollu ince tişört giydiriyorum. Siz de zıbın üstüne ince uzun pijama takımı veya tulum giydirebilirsiniz. Ensesi ve göğsü sıcaksa üşümüyordur.