Kizlar selam
Bebegim 11 aylik hala geceleri cok sik uyaniyor yani en iyi ihtimalle 2 saatte bjr uyaniyor calisiyorum da sabahlari cok zor oluyor benim icin. Uyku egitimi denemeye calistim ama inanilmaz agliyor ki agladikca alip sariliyorum koyunca yine cok agliyor. Emerek uyuyor ama uykuya gecirmem bir saati buluyor. Hem gece beslenmesini kesme istiyorum hem de uylu egitimi vermek istiyorum. Ama onceligim gece beslenmesini kesme boylece az uyanir diye dusunuyorum. Tecrubesi olanlar lutfen yazabilir mi? Nasil yaptiniz neler yapmam gerekiyor