kirazz55 Canım hipoglisemi dediğimiz şey kan şekerinin düşmesi oluyor. Normalde açlık 70’in altına indiğinde düşük kabul ediliyor. Senin sabah ölçümlerin baya düşükmüş o yüzden yaşadıkların çok benziyor. Bu tarz çarpıntı, terleme, bacaklarda boşalma hep belirti olabiliyor. Sık sık azar azar beslenmek biraz rahatlatıyor ama en iyisi doktora görünmek, sen zaten gidiyormuşsun çok iyi yapmışsın 🙏💕