defnesmam42 Kızımda demir eksikliği çıktı ferrozinc vermiş doktor ama asla içeremiyorum suyla bile karıştırdım ama kokusunu aldığı için reddediyor nasıl iciricem 🥲
simseklivekalpli defnesmam42 meyve suyuna kattım ben 5 yaş oğluma onu bile zor içti. Hatta dün istifra etti 🫣
adasahil defnesmam42 1 Seneye yakın kullandım her gün işkence çektim resmen şırınga ile ağzına verdim mecbur yutuyordu ama çok zor sizde öyle deneyin bakalım
defnesmam42 simseklivekalpli 🥲 ya bu özel aldıklarımız aynı etkiyi göstermez mi ya ben aynı değildir diye devletin verdiğini aldım ama mesela b12 vermişti doktor onu devlette hap olarak veriyolsrmis özel vereyim mi dedi tamm dedim kwske demiri de sorsaydim
defnesmam42 dfnshin bilmiyorum ki çok aşırı düşük değil 3 ay tedavi dedi benim kızımda aynı şekilde içmiyor azıcık içti dün onu da geri kustu
simseklivekalpli defnesmam42 bilmiyorum ki bugün ben de tadına baktim. Gayet haklı yani çocuk benim bile midem gitti geldi 🤦🏻♀️
defnesmam42 simseklivekalpli kesinlikle öyle kokusu bile mahvediyor beni elime falan bulaşınca paslı demir gibi kokuyor ne yapsak ki organik pekmez yedir diyo kayinbabam ama iyi gelir mi ki
simseklivekalpli defnesmam42 bilmiyorum ki aslında köfte yer yeşil mercimek yer, ablasıyla aynı yiyor ablasinda demir normal onda düşük çıktı 3 şişe bir de. Sabah verdim içmedi çocuk akşam tekrar deneyip sonra devam etmicem sanırım
defnesmam42 adasahil bizimde şırınga tarzı bisey var içinde yatırıp veriyorum geri çıkarıyor hiçbir şekilde yutmuyor genzine kacmasından da korkuyorum biraz
defnesmam42 simseklivekalpli benim kızım yemiyor üst dişler ile beraber yemeyi bıraktı bende iciremiyoeum şuan hasta olduğu için vermiyorum iyileşince akşamları vermeyi denicem ya bu aç karnına olayı maleswf yapamicam yani içirebildigim kadar ıcirip emziricem birde sağlık ocağına gidip sorucam bestiron takviye ama bu ilacın yerini tutar mı VS diye yine onu bir şekilde iciyordu
simseklivekalpli defnesmam42 başka ilaçlar varmış aromalı gibi belki onlari alsak ise yarar ama bilemedim ben de
defnesmam42 simseklivekalpli teşekkür ediyorum evet sağlık ocağı doktorumuzu çok seviyorum onu icememesi çok normal sen ben bile icemeyiz ben ona başka yazayım dedi oda olmazsa özel olarak alınan çok iyi ilaçlar varmış ona başlarız dedi baktım diğerine göre dha iyi içti benim kızım ilaç olduğunu anladığı için içmek istemiyorum tadı fark etmiyor
defnesmam42 Gamzelikiz_34 😅helali hoş afiyet bal şeker olsun kuşa 🌺 tadı da kokusu da iğrenç sağlık ocağından basma yazdırdım fayda etmezse özel olarak çok iyi ilaçlar var onlara geçeriz dedi doktorumuz bir ay sonra gidicem etkisi var mı diye
hkahilal defnesmam42 ben microfer kullanıyorum doktorumuz önerdi. Bi deneyin kokusu yok ve rengi beyaz belki içer.
defnesmam42 hkahilal teşekkür ediyorum şuan verilen ilacı iciyor ilaç bittikten sonra doktorumuza danışarak alırım 🙏🌺
hkahilal simseklivekalpli damla şeklinde 4. aydan beri kullanıyoruz. Şuan 9 aylık 9 kilo civarında 25 damla kullanıyoruz günde bir sefer
defnesmam42 simseklivekalpli maalesef çok küçükken çok hastalandi o dönem sürekli ilaç içmekten gordugu anda anliyor