meloke Bebeğim son günlerde kakasını yapmakta zorlanıyor hatta yapamiyor sürekli ıkınıyor ve ağlıyor kakası katı değil aslında ama neden böyle çok ıkınıyor ne yapmam lazım yardım edebilir misiniz siz neler yaptınız bu durumda
organikirmik meloke kabız değilse kakadan değil gazdan zorlanıyordur muhtemelen gaz damlası gaz masajı vs kullanıyor/yapıyor musunuz
babymom10 meloke Merhabalar ben de nurse harveys gaz damlası kullandım bebeğim daha Çok ıkındı hiç iyi gelmedı size de iyi gelmemıs olabilir mi ? Şuan nurse harveys colex şurup kullanıyorum cok daha iyi ve bence kesınlıkle probiyotik kullanılmalı biz Dogundugndan beri kullanıyoruz
meloke organikirmik gazı genellikle çıkıyor aslında ama nurse harveys kullaniyorum bazen gaz damlası kendisi de çıkarıyor bazen gazı ama kakada zorlanıyor gibime geldi
merveegem Ben gaz olduğunu düşünüyorum bizde o aylarda öyleydik çünkü Ayağını sıcak tut bebişin bide gaz damlası ve masaj
organikirmik meloke çıkarıyor dediğiniz gazın arkasında daha ne gazlar var 😅 başka bi gaz damlası deneyin isterseniz bir de gaz masajı var YouTubeda Sevim kuruçay’dı sanırım adı onunki çok etkili olmuştu bizde
eylulyagmuru meloke bi çok gaz damlasi kullandım boşuna para vermeyin en iyisi dereotu tohumu altın yarım çay kaşığı sıcak suda demletip bebeğe verin gün 1 yada 2 kez ben o şekilde gaz sancısı ve ıkınmalarindan kurtuldum
meloke organikirmik biliyorum çok gazı oluyor ama çoğunu cikariyorum kendim de başka markalar da kullandım çoğu etki etmiyor daha kötü yapıyor
merveegem meloke valla bizim doktorumuz son çare sıpaya gitmek demişti Bizde gerek kalmadı ama belki siz götürursunuz fayda olur
emooo Sindirim sistemini kullanmayi öğreniyor da olabilir oğlum 2ay boyunca ıkındı şuan öğrenmiş gibi görünüyor