slm25 birkaç ay sürmez üstte kalmanız bence tutunup kalkmaya başlar yakında. Benim park yatağım Elele, içine 5 cmden yüksek yatak kullanmayın yazıyormuş görmemişim. İşbir 11 cm galiba. O yüzden hiç mesafe kalmıyor çok az yükseklik oluyor yani. Çift taraflı, 0-3 3-6 yaş şeklinde 0-3 daha sert. Çökme yapmadı ama yapacağı kadar yatmadı üstünde 🥲