bianneo Nazliezgi afiyet olsun bol eksiler. Bugün benim kahvaltı menüsü de aynı böyle wasa ekmeği de vardı ama yiyesim yok :)
Nazliezgi bianneo ekmek hiç yemeyeceğim bu süreçte memlekette birazcık yedim o kadarfı başka yok size de âfiyet olsun teşekkürler🙏
gulcintukenmez Günaydınlar. Afiyet olsun. Ne güzel ilerletmişsiniz diyetinizi. Ben de hamilelikte epeyce kilo aldım. Vermeye çalışıyorum. Sizi sayfama beklerim. Orada online ücretsiz kamplar yapıyorum. Fityaşamdefteri ismi . Sağlıklı günler dilerim🌸
Nazliezgi gulcintukenmez teşekkürler ewet çok güzel de gitti memlekette 1 buçuk 2 kilo alfım sanırım şuan çaba a içerisindeyim instegram ise kullanmıyorum uygulamayı