Hanımlar merhaba 3yaşında bir oğlum var ve yazı hasta geçirdi en ufak birşeyde hemen hastalanıyor burnu boğazı ve nefesi gidiyor. Bazen klima dan bazen soğuk rüzgardan ve hepte evin içinde hastalanıyor. Abur cubur tüketen bir çocukta değil. Ayda bir iki defa anca yerse yiyor çikolata cips tarzı şeyleri. Soğan turşu seven birisi. Ama süreklide hasta. Sizce bağışıklılığını nasıl güçlendirebilirim. Çocuk artık ilaç kullanmaktan serum yemekten maffoldu.