kızlar şimdiden söyleyim tuvalet eğitimine ben başlatmadım kızım kendi başladı lazımlığı daha önceden almıştım evet ama oyunla gösteriyordum. dün bezini çıkarmıştım öyle donunu giydirdim ama çişini normalde kaçıran bir çocuktu dün anne çıkar üstümü diye söyledi ben de onu banyoya götürdüm lazımlığı orada. oturdu lazımlığa ama salmaya zorlanıyor çişini. Ben de hadi anneciğim yaparsın anne yanında korkma hadi yap gibisinden şeyler söyledim hala ağlıyor bunlar yaşanırken. ben de rahatlasın diye suyu ve köpüğü çok seviyor diye life köpük yapacağım senin için dedim. öyle deyince çişini yaptı. dün üç kere bu şekilde köpük yaparak çişini yaptı. bu gece ben kızımı bezledim ne olur ne olmaz diye. Ama sabah uyandık ve ağlayarak anne üstümü çıkar dedi ben de çıkardım tuvalete gittik tuvaleti var çünkü bezine hiç yapmamış ama köpük yapana kadar yine çişini yapmadı zaten tuvalet eğitimine başlayalı 24 saat bile olmadı bilmiyorum hata mı ediyorum acaba başlatarak ama dediğim gibi benim isteğimle olan bir şey değildi. üstünü tamamen soyunmadan alt üst çişini yapmıyor asla çıkarmam için bana bağırıyor. bu şekilde bu köpük işi uzar mı sizce ya da eğitim bitirmek istesem bile şu an kızım istemiyor kafam çok karıştı