Herkese selamlarrr benim park yatak derdime denk gelmişsinizdir birkaç kere. Oğlum yanımda yatıyordu bi gece düşünce o gece park yatağa geçirdim. Peşine diş, ayrılık kaygısı falan denk gelse de almadım hiç yanıma ama artık 1.5 dakikada 1 aşırı ağlayarak uyanıyor bu nedir anlamadım. 9 aylık şu an. Bu gece kendi yatağını yere atıp kendim de battaniyenin üstüne kıvrılmayı planlıyorum başka çözüm gelmiyor aklıma 🥲 bariyerlerden tutup kalkar diye korkuyorum çünkü. Park yatak mı sebep sizce