Kızlar spiral taktırdım ilk iki gün kahverengi lekelenmeler oluyordu şu iki gündür de adet olmuşum gibi kanamam var adetime daha bir hafta var ,bu normal mi anlayamadım da erken adet mi oldum ,gerçi ben adet olunca adet sancım olur ama şuan hiç sancımda yok ,var mı yaşayan kafam karıştı