acemianne___ Abiye dediğiniz için yorum yapıyorum ben daha önce abiyelerimi gardrops üzerinden satışa koyuyordum çok çok uygun fiyatlarda sonra birgün abiyemin biri satıldı şans ki alan kişi aynı şehirde çıktık neyse araya birşeyler karıştı kadınla sözlü atışma yaşadım ve abiyeyi vermedim sonra bu kadın senden benden topladığı abiyeleri önce evinde kiralıyormuş kadın bu şekilde 2. Dükkanını açtı yaptığı bana o zaman için aykırı geldi çünkü dolandırıcı gibi kendine alıp başkalarına pazarlaması vs ben yapmazdım sayfası da vardı mesaj atıp abiyemi alır mısınız deyince de yok almıyorum diyordu ee çünkü kendisi 50-100 liraya aldığı abiyeleri insanlara 1000 2000 gibi fiyatlara kiraliyordu o zaman için. Kadın böyle böyle tutuldu benim asla aklıma gelmezdi gelmedi de ama size yine de fikir olabilir.