36 günlük bebegım var ve iştahlı bir bebek 2-3 saatte bir sağıp sütümü veriyorum ve 120 cc içiyor şu 2 gündür bana göre içtiği miktar gayet iyi çünkü sonrasnda huzursuzluk yok arada bir kusuyo ama o da bazen hemen yatırıyorum ondan olabiliyor yada bezini degıstırırsem ister istemez kusuyo onun haricinde öyle çok bir şeyi yok sizce fazla mı siz ne kadar veriyorsunuz mama da arada veriyorum onda da aynı ölçü yapıp veriyorum doğru mudur