5 ay 4 günlük kızım geçen hafta biraz muz ve havuç yalatmıştım karnında çok minik kızarıklık olmuştu ama sıcaktan isilik diye ciddiye almadım pazartesi doktor yoğurt tadımına başla dedi tabi o zaman bu kadar değildi karnı, şimdi yoğurt başlamayı ertelemeliyi miyim yada doktora tekrar gitmeli miyim
