26 günlük anneyim sezeryan ile doğum yaptım 20 dk sonucunda sütüm 25cc geliyor tek göğüsten sizde durumlar nasıl kızlar ? Sütüm hemen gelmediği için 2 saate bir 40 cc mama veriyoruz + emziriyorum sizce yeterli mi fazla mı bebeğimin karnı şişiyor gaz sancısı oluyor ne yapacağımı bilemedim . (sarılığı mevcut bebeğimin) buna göre desteğinizi bekliyorum 😌🙏