mom97X bizim bugün 7 gün olacak, yarısında 1 kere kaldırdık çişini yaptı ve sabaha kadar altını ıslatmadı.
Kalan 3 günde kaldırdığımızda çişini yapmadı ama sabaha kadar mutlaka 1 kere altına yaptı😂😂
Ben de kaldırmaya devam mı etsek alışması için zaman verip altına yapmamasını aşılasak mı aradayım